poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Witajcie motyle :)

Cześć, mam na imię Sandra mam 15 lat i to jest mój pierwszy blog. Od zawsze chciałam schudnąć, ale wiecie jak to jest.... Nie raz, nie dwa zaczynałam różne diety i jak możecie się domyśleć żadna nie była zakończona sukcesem :( Jakiś miesiąc temu trafiłam na bloga jednej z Was (na końcu dam link, bo blog bardzo mnie zmotywował i może pomóc komuś jeszcze) i czytałam go, a z niego trafiałam do innych i tak ciągle. Aż dzisiaj postanowiłam, że sama też założę bloga z nadzieją, że tym razem uda mi się schudnąć i osiągnąć wymarzoną wagę.. Mam nadzieję, że ktoś będzie tu zaglądał i dodawał motywacji, której nigdy za dużo :) Cóż, nie będę się za bardzo rozpisywała, bo to dopiero pierwszy post, a nie mam zamiaru Was zanudzić :) W następnym poście ( coś czuję, że będzie to za 5 minut :D) opiszę Wam jak to się wszystko zaczęło.. 
Trzymajcie się chudo, motylki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz